"Több százan vannak a facebook csoportomban, mégsem reagál senki semmilyen posztomra." címet adtam a szorgalmi feladatnak amit Emese adott a csoportjában.
Rövid történet az ügyfeleim tipikus problémájáról és a megoldásról.
Feladom! Semmi értelme fenntartani a csoportot, időm sincs rá és energiám sincs több. Régóta követem Kati a tevékenységedet, mindenképpen érdekelt, hogy tőled mit tanulhatok erről.
Nézzünk bele a konzultációnkba, milyen megoldásokkal segítettem őt, hogy újra aktív csoportja legyen.
1. Beléptem én is a csoportjába, kértem egy admin jogot és átnéztem minden beállítást. Rákérdeztem, hogy mi pontosan a csoporttal a célja, kiket vár ide és ebből milyen bevételt, ügyfelet remél milyen termékre vagy szolgáltatásra.
2. A válaszai alapján finomhangoltuk a csoport nevét, a leírást, beletéve linkeket is és bemutatkozást, átírtuk a tagi kérdéseket úgy, hogy a válaszok bennünket segítsenek és megértsük a csatlakozók szándékát is.
3. Megírtuk az első adminisztrációs asszisztens automatikus szöveget, melyet ... csatlakozó utána automatikusan jelenik meg a csoportban.
4. Beállítottunk 1-3 kiemelt bejegyzést, mely bemutatja a csoport működést, leírja, hogy mikor mi történik és természetesen leírja az admin kiemelt termékét, szolgáltatását is.
5. Ebben a példában az ügyfelem a saját szakterületén online foglalkozásokat szeretett volna értékesíteni, ehhez javasoltam, hogy előre 3 időpontot is tegyen közzé eseményként a csoportban és ott jelölje be, hogy automatikusan erről minden csoporttagot értesítse a fb. Ez és a szolgáltatásához kapcsolódó rövid ingyenes konzultációs lehetőség adta meg a javasolt mini marketing alapját.
6. Ezután megnéztük a legutóbbi 5 fb posztját és megnéztük, hogy miért nincsenek rá reakciók. Tipikus hiba volt, hogy a tökéletes edukáló poszt szövegek bár nagyon hasznosak voltak, mégsem szóltak a tagokhoz.
Egy csoportba legtöbbször a tagok azért jönnek, hogy ott a problémáikhoz kötődően tudjanak másokkal beszélgetni, így a legtöbb aktivitást azok a posztok fogják jelenteni, melyek közvetlenek lesznek és egy problémát szétszálazva külön-külön posztokban dolgoznak fel.
Ennek megfelelően készítettünk közösen példa posztokat:
- egyszerű szavazós posztot, aminek a célja volt a tagok megismerése, például csak annyit kérdeztünk, hogy milyen korosztály vagy vagy milyen városból vagy (ha offline konzultációkat is tervezel), vagy a csoport kiemelt havit témáját szavaztattuk meg
- témaindítókat tettünk be, ahol saját személyes példánkat is behoztuk és odaírtuk, hogy ha szeretnél ebben a témában itt oszthatsz meg saját történetet. Azt és annyit írj, ami számodra komfortos. Ez utóbbi mondatot én folyamatosan használom évek óta és javaslom is minden kérdezőnek csoport kezelésnél
A tagnak éreznie kell, hogy ez egy biztonságos tér, ahol ez és ez történik ekkor és ekkor és tudnia kell arról, is hogy ingyenesen itt a csoportban mi történik és hozzád mivel és hogyan fordulhat.
Csak ennyi finomhangolással nagyjából önműködővé is tettük a csoportot és egy valódi közösséget kezdtünk el építeni.
Az ilyen csoport fenntartásához elég lehet heti 1 új témaindító, heti egy szavazós poszt és egy esemény ami a fizetős szolgáltatásodra visz.
Ahogy látod az általános példámban is megtaláltuk a számára ideális megoldást, javasoltam hogy csatlakozzon a Katiötletek tanuló csoportomhoz, ahol folyamatosan kérdezhet és e mellett napi marketing javaslatokat is talál.
Itt lehet a tanulócsoportba jelentkezni: https://www.katiotletek.hu/idopontfoglalas?filter=5615630:Tanul%C3%B3csoport
Itt lehet kifejezetten facebook csoport posztkészítő foglalkozásra bejelentkezni https://www.katiotletek.hu/idopontfoglalas?filter=5615630:Facebook%20csoport
Még egy apróság!
A facebook vagy google meet csoportos munka nem való mindenkinek. Ez egyfajta nyitottságot kíván és azt hogy át tudja lépni a saját határait, merjen kérdezni, úgy hogy mások is láthassák a kérdését és merjen olyat kérdezni, amit ő maga is cikinek talál, de amit biztosan tud, hogy Katitól (tőlem) bármit megkérdezhet.
Természetesen még mindig ott a lehetőség egyéni szakmai segítségre is.
Ebben a történetben tipikus ügyfél problémáról és megoldási folyamatról írtam.
Ha magadra ismertél, keress meg bátran!
Első alkalommal kérlek válaszd az ingyenes rövid konzultációmat, hogy megtudjam miben kéred a segítségemet.
https://www.katiotletek.hu/ingyenes-szakmai-konzultacio
Üdv, Kati
www.katiotletek.hu
-------------------------
Rövid történet az ügyfeleim tipikus problémájáról és a megoldásról.
Feladom! Semmi értelme fenntartani a csoportot, időm sincs rá és energiám sincs több. Régóta követem Kati a tevékenységedet, mindenképpen érdekelt, hogy tőled mit tanulhatok erről.
Nézzünk bele a konzultációnkba, milyen megoldásokkal segítettem őt, hogy újra aktív csoportja legyen.
1. Beléptem én is a csoportjába, kértem egy admin jogot és átnéztem minden beállítást. Rákérdeztem, hogy mi pontosan a csoporttal a célja, kiket vár ide és ebből milyen bevételt, ügyfelet remél milyen termékre vagy szolgáltatásra.
2. A válaszai alapján finomhangoltuk a csoport nevét, a leírást, beletéve linkeket is és bemutatkozást, átírtuk a tagi kérdéseket úgy, hogy a válaszok bennünket segítsenek és megértsük a csatlakozók szándékát is.
3. Megírtuk az első adminisztrációs asszisztens automatikus szöveget, melyet ... csatlakozó utána automatikusan jelenik meg a csoportban.
4. Beállítottunk 1-3 kiemelt bejegyzést, mely bemutatja a csoport működést, leírja, hogy mikor mi történik és természetesen leírja az admin kiemelt termékét, szolgáltatását is.
5. Ebben a példában az ügyfelem a saját szakterületén online foglalkozásokat szeretett volna értékesíteni, ehhez javasoltam, hogy előre 3 időpontot is tegyen közzé eseményként a csoportban és ott jelölje be, hogy automatikusan erről minden csoporttagot értesítse a fb. Ez és a szolgáltatásához kapcsolódó rövid ingyenes konzultációs lehetőség adta meg a javasolt mini marketing alapját.
6. Ezután megnéztük a legutóbbi 5 fb posztját és megnéztük, hogy miért nincsenek rá reakciók. Tipikus hiba volt, hogy a tökéletes edukáló poszt szövegek bár nagyon hasznosak voltak, mégsem szóltak a tagokhoz.
Egy csoportba legtöbbször a tagok azért jönnek, hogy ott a problémáikhoz kötődően tudjanak másokkal beszélgetni, így a legtöbb aktivitást azok a posztok fogják jelenteni, melyek közvetlenek lesznek és egy problémát szétszálazva külön-külön posztokban dolgoznak fel.
Ennek megfelelően készítettünk közösen példa posztokat:
- egyszerű szavazós posztot, aminek a célja volt a tagok megismerése, például csak annyit kérdeztünk, hogy milyen korosztály vagy vagy milyen városból vagy (ha offline konzultációkat is tervezel), vagy a csoport kiemelt havit témáját szavaztattuk meg
- témaindítókat tettünk be, ahol saját személyes példánkat is behoztuk és odaírtuk, hogy ha szeretnél ebben a témában itt oszthatsz meg saját történetet. Azt és annyit írj, ami számodra komfortos. Ez utóbbi mondatot én folyamatosan használom évek óta és javaslom is minden kérdezőnek csoport kezelésnél
A tagnak éreznie kell, hogy ez egy biztonságos tér, ahol ez és ez történik ekkor és ekkor és tudnia kell arról, is hogy ingyenesen itt a csoportban mi történik és hozzád mivel és hogyan fordulhat.
Csak ennyi finomhangolással nagyjából önműködővé is tettük a csoportot és egy valódi közösséget kezdtünk el építeni.
Az ilyen csoport fenntartásához elég lehet heti 1 új témaindító, heti egy szavazós poszt és egy esemény ami a fizetős szolgáltatásodra visz.
Ahogy látod az általános példámban is megtaláltuk a számára ideális megoldást, javasoltam hogy csatlakozzon a Katiötletek tanuló csoportomhoz, ahol folyamatosan kérdezhet és e mellett napi marketing javaslatokat is talál.
Itt lehet a tanulócsoportba jelentkezni: https://www.katiotletek.hu/idopontfoglalas?filter=5615630:Tanul%C3%B3csoport
Itt lehet kifejezetten facebook csoport posztkészítő foglalkozásra bejelentkezni https://www.katiotletek.hu/idopontfoglalas?filter=5615630:Facebook%20csoport
Még egy apróság!
A facebook vagy google meet csoportos munka nem való mindenkinek. Ez egyfajta nyitottságot kíván és azt hogy át tudja lépni a saját határait, merjen kérdezni, úgy hogy mások is láthassák a kérdését és merjen olyat kérdezni, amit ő maga is cikinek talál, de amit biztosan tud, hogy Katitól (tőlem) bármit megkérdezhet.
Természetesen még mindig ott a lehetőség egyéni szakmai segítségre is.
Ebben a történetben tipikus ügyfél problémáról és megoldási folyamatról írtam.
Ha magadra ismertél, keress meg bátran!
Első alkalommal kérlek válaszd az ingyenes rövid konzultációmat, hogy megtudjam miben kéred a segítségemet.
https://www.katiotletek.hu/ingyenes-szakmai-konzultacio
Üdv, Kati
www.katiotletek.hu
-------------------------
Fordulj hozzám bizalommal, ha kérdésed van.
Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot
IDE kattintva.
Foglalj hozzám egy ingyenes rövid konzultációs időpontot
IDE kattintva.
Szabó Katalin (Katiötletek)
https://www.katiotletek.hu/